Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T13:00:39+01:00
Władysław Jagiełło ukazał swoje męstwo w bitwie pod Grunwaldem.

Inteligencja i spryt pomogło arkowi w gerze w piłke.

Odwaga jest darem, które dostał Adam.

Ludzie podziwiają mądrość Ali.

Rozbitek miał ogromną wytrzymałoś i dzięki temu nie zginął.

Duma dziewczyny nie pozwoliła jej na zgode.

Hania spotkała się lekarzem który ma wspaniałą dobroć.

Ania jest wdzięczna swojej mamie za opiekuńczość.

Wytrwałść jest niezwykle potrzebna w życiu.

Opanowanie Kasi nie pozwoliło jej na kłutnie.

Jej pomysłowość doprowadziła do wygrany.

Żołnierze pokazali swoją rycerskość w walce z nieprzyjaciółmi.

Tata powidziwia zwinnośc w czytaniu swojej 7 córki.

POZDRAWIAM:))

2010-01-21T13:03:55+01:00
Najważniejszą cechą u rycerza to męstwo. Spryt też jest u niego potrzebny. Bez odwagi też nie jest możliwe bucie rycerzem. Ważną cechą jest też mądrość. Prawie każdy rycerz jest wytrzymały. Nie powinien za bardzo unosić się dumą. Dobroć w jego sercu nie jest przymusowa. Powinien być opiekuńczy ale nie do przesady. Powinien być oczywiście wytrwały. Opanowanie tez jest ważne. Pomysłowośc na różne rozwiązanie problemów też jest ważna. Rycerskość to oczywiste. Każdy rycerz musi być zwinny.

nie wiedziałam dokładnie o co chodzi z tym zadaniem czy to mają być rózne zdania czy wszystkie mają dodyczyć jednego.
2 3 2