Odpowiedzi

2010-01-20T19:50:51+01:00
W moim ogrodzie jest pięknie
W moim ogrodzie odnajduje spokój
W moim ogrodzie czuje się jak w raju
W moim ogrodzie spełniają się marzenia
W moim ogrodzie sen jest przyjemniejszy
W moim ogrodzie nie czuje smutku
Tak, to mój ogród. Zawsze go kochałam i zawsze będe go kochać.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:51:03+01:00
W moim ogrodzie rośnie pełno kwiatków,
Róż, Stokrotek i Bratków.
Ogród jest duży, rozległy i kolorowy,
Nawet sad owocowy.
Ogród jest piękny, podziwiany,
Rosną tam nawet banany.
1 5 1