Odpowiedzi

2010-01-20T21:00:24+01:00
Drzewa w lasach równikowych mają gładkie, ostro zakończone liście, dzięki czemu może po nich spływać woda deszczowa .
2010-01-20T21:00:51+01:00
Drzewa w lasach równikowych mają gładkie, ostro zakończone liście, dzięki czemu może po nich spływać woda deszczowa .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:06:03+01:00
Drzewa w tych lasach mają gładkie liście, które są ostro zakończone. Sprzyja to spływaniu wody deszczowej. Jako podpory, rośliną służą inne pnącza mając w ten sposób lepszy dostęp do światła.