Odpowiedzi

  • Skel
  • Początkujący
2010-01-20T19:52:39+01:00
2010-01-20T19:52:43+01:00
Wspólna modlitwa, wspólny śpiew, pomoc.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:57:44+01:00
Moim zdaniem będzie to m.in:
• regularne uczęszczanie na msze św.,
• wspólna modlitwa
• tworzenie i uczestnictwo spotkań społeczno-religijnych (np. kółek różańcowych czy też wolontariatów)
• głoszenie Królestwa Bożego.
1 5 1