Odpowiedzi

2010-01-20T19:55:08+01:00
Tak .ponieważ każdy patriota powinien dbać o swój udział w życiu codziennym kraju
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:55:27+01:00
Polacy szanują symbole narodowe. Szczególnie podczas dopingu sportowców. Podczas Mistrzostw np. w piłce reczniej flaga i hymn są wielbione:)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T20:28:54+01:00
Jesteśmy krajem w kturym naprawde więkrzośc polaków szanują symbole narodowe . Jesteśmy dumnym narodem i dumni z tego co posiadamy, zachowuje szacunek do symboli narodowych,oraz
znamy wkład Polaków w rozwój światowej cywilizacji i kultury.
1 5 1