Zastąp użyte w zdaniach związki frazeologiczne okolicznikami wyjaśniającymi znaczenie tych związków.
1.Wyglądała jak półtora nieszczęścia.
2.Na widok myszy Wojtek uciekł, gdzie pieprz rośnie.
3.Jola przeczytała "Trzech muszkieterów" od deski do deski.
4.Hanka i Witek tańczyli tango do białego dnia.
5.Takich komputerów używano za króla Ćwieczka.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:58:49+01:00
Wyglądała bardzo źle.
Na widok myszy Wojetk uciekł bardzo daleko.
Jola przeczytaął 'Trzech Muszkieterów' bardzo dokładnie
Hanka i witek tańczyli tango długo i bardzo ładnie
Takich komputerów uzywano bardzo dawno
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:59:21+01:00
1. wygląda bardzo źle
2. Na widok myszy, Wojtek uciekl bardzo daleko
3. Jola przeczytała "Trzech Muszkieterow" od samego początku do końca
4. Hanka i Witek tańczyli do samego dnia
5. Takich komputerow uzywano bardzo dawno temu
4 4 4