Odpowiedzi

2010-01-20T20:01:08+01:00
W filmie zwracam uwagę na grę aktorów, ich "wczucie" w rolę...
Weźmy na przykład film Zmiech. Tam Kristen Steward i Robert Pattinson grają świetnie. Kristen - naśladuje cechy jej osoby.
Gdyby nie te wszystkie rzeczy filmy nie byłyby ciekawe.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Bola
  • Początkujący
2010-01-20T20:04:29+01:00
Oglądając film, głównie zwracam uwagę na to, w jaki sposób aktorzy wcielają się w rolę bohaterów, których grają. Istotny jest też morał kryjący się w sednie. Te elementy są według mnie ważne, bo pozwalają mi głębiej zrozumieć to, co chciał przekazać autor sztuki.