Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-30T17:25:13+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T17:25:39+02:00
X - liczba stołów
y - liczba kszeseł

{y = 2x
{90x + 70y = 13800

{y=2x
{90x + 70 * 2x = 13800
230x = 13800 /: 230
x = 60

{y = 2x
{x = 60
y = 2 * 60
y = 120

{x = 60
{y = 120
Odp. Szkoła kupiła 60 stołów i 120 krzeseł.

W układzie równań ;)
2009-09-30T17:27:44+02:00
13800 / 90 = 153,3
153 / 2 = 76

Czyli zakupiono 76 stolików i 153 krzeseł. !