Proszę pomóżce ja muszę to mieć na jutro rano !!!
Oto treść polecenia :
Przypomnij sobie w jakim celu wprowdzamy do wypowiedzi cytaty?.Którą z myśli wielkich pisarzy, fiozofów lub polityków uważasz za godną zapamiętania? uzasadnij pisemnie swój wybór, przestrzegając zasad stosowania cytatów... Błagam pomóżcie!

2

Odpowiedzi

2009-09-30T17:42:27+02:00
W celu przytoczenia czyis slow, uwiarygodnienia naszej opisni czyimis slowami

,,Czlowiek nie moze niczego nauczyc drugiego czlowieka. moze mu tylko dopomoc wyszukac prawde we wlasnym sercu, jezeli ja posiada"....sw. Augustyn

Mysle, ze jest bardzo madra i bardzo szczera.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T17:45:45+02:00
Cytaty wprowadzamy wtedy kiedy chcemy przytoczyć coś co ktoś mówił.
Według mnie jedną z mądrzejszych myśli poetów i filozofów jest myśl:"Potykajac się można zajść daleko
nie wolno tylko upaść
i nie podnieść się"
Sądze tak,ponieważ cytat Johanna Wolfganga Goethe ma w sobie wiele prawdy i jesta bardzo inteligentny.Aby zrozumieć co filozof miał na myśli trzeba wniknąć w jego myśl i można stwierdzić że jego cytat może nam towarzyszyć na każdym kroku życia.W związku z powższym uważam że powininien być mottem wielu ludzi i jest godny zapamiętania przez każdego.
1 5 1