Odpowiedzi

2010-01-20T20:20:10+01:00
Droga,... 20.01.2010r.
Ostatnio na lekcji wychowawczej omawialiśmy zasady dobrego wychowania. była to naprawdę świetna lekcja o kulturze. Myślę że wszystkim taka lekcja by się przydała i mam nadzieję, że ty i twoja cała klasa poprosicie swoją wychowawczynię o taką mądrą i pouczającą lekcję. Dobre wychowanie jest naprawdę bardzo ważne. Im jesteśmy milsi dla ludzi tym milsi oni są dla nas. piszę o tym w moim liście, ponieważ wiem że twoja klasa jest dość dziwna i niekulturalna. myślę także że każdemu przydałaby się taka pouczająca lekcja. Pozdrawiam.
.........................
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:23:48+01:00
Cześć Monika! miejscowosc data

Co u Ciebie bo u mnie wszystko dobrze. Piszę do Ciebie ten list, aby opowiedzieć Tobie o znanych mi zasad dobrego zachowania czyli inaczej Savoir-vivre. Zawsze pamiętaj aby zachować hidiene osobistą. Nigdy nie udzielaj sie bez udzielonego Ci zdania. Pamiętaj aby zawsze zachowywac sie odpowiednio do otoczenia.
Dobra ja musze leciec myslę, że po tym liscie zawsze bedziesz zachowywala sie odpowiednio. Do zobaczenia!
16 1 16