Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T17:27:26+02:00
Na mapie w skali 1:125000 odległość między miastami w linii prostej wynosi 13 cm. Oblicz odległość rzeczywistą,
Dane:
skala-1:125000=1cm-1,25km
odległość między miastami w linii prostej-13 cm
Obliczenie :
1,25x13=16,25
Odp: Odległość między tymi miastami wynosi 16,25km.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-09-30T17:27:37+02:00
1cm-125000cm
x - 13cm
--------------------------
x= 13cm*1cm
_____________________= 10,4km
1,25km
2009-09-30T17:29:07+02:00