Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T20:15:34+01:00
Zastosowanie grafitu:
- do produkcji ołówków(rysików)
- smar do rowerów
- do wyrobu ogniotrwałych tygli
- do produkcji elektrod
- farby antykorozyjne
- szczotki w silnikach elektrycznych

Zastosowanie diamentu:
- w jubilerstwie
- w technice do szlifowania i polerowania drogich kamieni i ciecia szkła
- w górnictwie jako nasadki wierteł, świdrów

prosze:)
13 4 13
2010-01-20T20:18:33+01:00
Zastosowanie grafitu:
- wyroby suchych smarów
- wyroby cegieł ogniotrwałych
- grafit do ołówków
- elektrody
- farby
- środki polerskie


Zastosowanie diamentu:
- do wyrobu biżuterii
- do wyboru filier
- do wyboru past termoprzewodzących
4 3 4