Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:20:50+01:00
1. Miała wyjść za mężczyznę, którego nie kochała (Parys).
2. Romeo zabił jej bliskiego kuzyna Tybalta.
3. Zabija się widząc martwego Romea.
4. Skłócone rodziny nie pozwalają jej poślubić Romea.
8 4 8
2010-01-20T20:25:46+01:00
1 przykladem jest scena przy grobowcu gdy dziewczyna obudzila sie po za zyciusrodkow nasennych i ujzala mrtwego romea .
2 wygnanie romeo z werony julia zamiast uciekac z domu i podazac za ukachanym zaczela histeryzowac i zsantarzowala ojca laurentego grozac ze jak jej nie pomoze to odbieze sobie zycie. gdyby ojciec jej nie pomugl julia postapila by bezmyslnie raniac siebie i romea
2 2 2