W wojnie na śniezki każde z dziesięciorga dzieci przygotowało sobie taką samą liczbę śnieżek.Następnie każdy w każdego rzucił dwukrotnie śniezką.Po tej wymianie ognia została 25%(czyli jedna druga)wszystkich śnieżek .Ile snieżek przygotowało każde z dzieci?
Uwaga ma być dane, rozwiązanie, odpowiedź:>dam NAJ :>!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:23:04+01:00


Każde dziecko rzucilo w każdego innego po dwa razy, czyli 9*2=18, Dzieci było 10, czyli wszystkich wykorzystanych śnieżek było 10*18=180 co stanowiło 100%-25%=75% wszystkich śnieżek
75%=180
25%=60
100%=240
Wszystkich śnieżek było 240, więc każdy miał po
240/10=24

Odpowiedź: Każde dziecko przygotowało 24 śnieżki.
2 1 2
2010-01-20T20:25:33+01:00
25% = 2 śnieżki
25% razy 4 = 100%
2 razy 4 = 8
Odp: Każde z dzieci przygotowało po 8 śnieżek.
P.S. 25% to jest jedna czwarta , a nie jedna druga...
3 3 3