Odpowiedzi

2010-01-20T20:16:20+01:00
Wat - jednostka mocy lub strumienia energii w układzie SI (jednostka pochodna układu SI), oznaczana W.

1 5 1
2010-01-20T20:16:37+01:00
Wat jest to wojskowa akademia techniczna
prosz:0
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T20:17:54+01:00
Podatek od towarów i usług jest głównym źródłem dochodów budżetu. Obowiązuje przy nim zasada samodeklarowania, co oznacza, że podatnik sam oblicza i wpłaca do właściwego urzędu skarbowego wyliczony podatek VAT.

prosze:)