Odpowiedzi

2010-01-20T20:18:17+01:00
Kościół oczyszcza duszę, wzbogaca.
2010-01-20T20:18:19+01:00
Chodź do kościoła, bo się zrobi z Ciebie pierdoła! ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:20:16+01:00
Kościół jest miejscem spotkania z Bogiem...z Twoim najlepszym przyjacielem...

Tylko na mszy św. możesz przyjąć ciało Chrystusa....

Jezus na Ciebie czeka, aż go odwiedzisz i z nim porozmawiasz...

Jezus Cię kocha, a Ty go potrzebujesz...
1 5 1