Odpowiedzi

2010-01-20T20:20:06+01:00
1. staniemy się dzieckiem bożym
2.przynosi ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:20:32+01:00
1. dziećmi Bożymi
2.obmywa nas z grzechu pierworodnego :) oczyszcza nas
2010-01-20T20:20:49+01:00
1. Przez chrzest stajemy się dla Boga jest dziećmi. Włączamy się do wspólnoty kościoła.
2. Sakrament chrztu świętego oczyszcza nas z grzechu pierworodnego i przekazuje nam owoce Ducha Świętego, które są ponawiane w czasie bierzmowania.
2 3 2