Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:22:11+01:00
- wszystkie południki mają taki sam kształt
- są półokrągami
- Długość każdego południka wynosi ok.
20 000 km w stopniach 180 stopni
- jest ich nieskończele wiele
- wszystkie południki wskazują kierunek
Północ i Południe i wszystkie zbiegają się
w biegunach Ziemi



mam nadzieje ze pomoglam !!
30 4 30
2010-01-20T20:23:11+01:00
-wszystkie południki mają taki sam kształt- są półokręgami
-jest ich nieskończele wiele
-wszystkie południki wskazują kierunek północ i Południe i wszystkie zbiegają się w biegunach Ziemi

i tyle :)

mysle ze pomoglam NAJ ;D
22 4 22
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T20:23:45+01:00
Wszystkie południki mają taki sam kształt
są półokręgami
Długość każdego południka wynosi ok. 20 000 km w stopniach 180 stopni
jest ich nieskończele wiele
wszystkie południki wskazują kierunek północ i Południe i wszystkie zbiegają się w biegunach Ziemi

prosze
14 3 14