Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:26:37+01:00
Dane:
m = 1800 kg
t = 27s
U = 380 V
I = 20A
Szukane: s
Rozw.:
P = U×I = 380 V × 20 A = 7600 W
P = W/t
W = F × s
F = m×g
czyli
P = F × s / t
P = m × g × s / t
P × t = m × g × s
s = P × t / m × g = 7600 W × 27 s / 1800 kg × 10 [m/s²] = 11,4 m
1 5 1
2010-01-20T20:30:06+01:00
U=380V P=U*I P=380V*20A=7600W
I=20A P=W/t W=P*t W=7600W*27s.=205200J
t=27s. W=F*s F=m*g s=W/m*g
m=1800kg s=205200J/1800kg*10m/s2=11,4m
g=10m/s2