Witam mógłby ktoś napisać dla mnie poniższą fraszkę w wordzie, ma być super ozdobiona. najlepiej dać to na neta abym mół pobrać z góry dzięki.
Daję N A J!!!


Gdy leżę na zielonej łące,
A wokół mnie kwiaty pachnące,
Gdy koncert dają koniki polne,
A ptaki są takie kolorowe i wolne.
Kiedy w powietrzu żniw zapach
I kiedy motyle siedzą na czerwonych makach,
Wyobrażam sobie świat szeroki
I nagle zapadam w sen głęboki.
A śni mi się, że gdy dorosnę,
Wejdę na wysoką sosnę
I będę latać jak te cudne ptaki,
A świat będzie jakiś inny taki.
Lecz gdy się jednak zbudzę
Choć teraz się nie nudzę,
Wiem że pofrunąć nie dam rady
Bo tam w powietrzu są ptasie zasady.

2

Odpowiedzi

2010-01-20T20:31:45+01:00
Prosze :)
http://rapidshare.com/files/338408639/Gdy_le__ae__na_zielonej___ae_ce.doc.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:45:30+01:00
Prosze bardzo, nie wiem na co to ma być... jeśli na stronę www. to wdm jest G