Odpowiedzi

2010-01-20T20:28:02+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

x+y=16
3x+0,5y=16+7

x=-y+16
-3y+48+0,5y=23

x=-y+16
-2,5y=-25

x=-y+16
y=10

x=-10+16
y=10

x=6
y=10
1 5 1
2010-01-20T20:30:37+01:00
X-jedna liczba
y-druga liczba
16=x+y
3x+½y=16+7

y=16-x
3x+½*(16-x)=23

y=16-x
3x+8-½x=23

y=16-x
2½x=15

y=16-x
x=6

y=16-6
x=6

y=10
x=6

Prosze o naj :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:35:54+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

x+y=16
3x+0,5y=16+7

x=-y+16
-3y+48+0,5y=23

x=-y+16
-2,5y=-25

x=-y+16
y=10

x=-10+16
y=10

x=6
y=10

raczej tyle wyjdzie
1 5 1