Odpowiedzi

2010-01-20T20:31:03+01:00
Przykazanie są po to, by ograniczać,a za razem po to by rozwijać ludzką wolność.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:31:13+01:00
Myślę że przykazania Boże są po to abyśmy wiedzieli jak godnie żyć co powinniśmy robić a czego nie. Zdaje mi się że to jest po to by rozwijać ludzką wolność ale również ograniczają .
2 3 2
2010-01-20T20:31:29+01:00
Trudne pytanie...W pewnym sensie ograniczać ponieważ dobry chrześcijanin powinien słuchać Boga i jako praw.Lecz jednak człowiek jest wolny i jeśli nie uznaje wiary Boga to na jego wolność to nie wpłynie.Każdy kształtuje własną wiarę zgodnie z upodobaniami i każdy ma wolną wolę.Niektórych może to ograniczać innych nie.
3 3 3