Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:34:04+01:00
Strefa przybrzeżna (litoral)

strefa otwartego morza (pelagial)

strefa głębinowa (profundal)

prosze o naj xD
5 1 5
2010-01-20T20:34:53+01:00
-strefa przybrzeżna
-strefa otwartego morza (pelagial)
-strefa głębinowa
6 3 6
2010-01-20T20:51:11+01:00
Strefa przybrzeżna (litoral) - osiadły tryb życia - na dnie morskim - bentos
strefa otwartego morza (pelagial) - plankton tworzą skorupiaki, glony...
strefa głębinowa (profundal) - poniżej 500m - głowonogi, ryby głębinowe...
6 3 6