Odpowiedzi

2010-01-20T20:32:44+01:00
Wiara jest ważna w życiu człowieka ponieważ wiara prowadzi do powodzenia kto nie ma wiary temu się w życiu nie powodzi
6 4 6
2010-01-20T20:38:56+01:00
Wiara jest dla mnie bardzo ważna.Poprzez wiarę poznaje bliżej Boga.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:40:03+01:00
HM WIARA jest to coś znacznie więcej. Wiara opiera się na bezgranicznym zaufaniu do Boga lub istot żywych na całkowitym oddaniu się. Każdy kto wierzy jest silny ma poczucie mocy. W dzisiejszych czasach wielu z nas odhodzi od wiary nie wierzy w Boga. Młodzi ludzie mowią. " Jestem młody musze cieszyć się życiem''

hmm mam nadzieje ze coś pomogłam to są moje przepmyślenia według wiary.
9 4 9