Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:42:33+01:00
Szanowny księże rekolekcjonisto chciałbym księdzu bardzo podziękować za przekazane mi ciepłe słowa oraz księdza życiową mądrość przekazaną w trakcie trwania nauki rekolekcyjnej.
Jestem bardzo księdzu wdzięczny za to, że mnie nie potępił, lecz pomógł mi spojrzeć na moje życie z innej strony. Zarówno na to codzienne jak i to duchowe.
Dzięki księdzu zrozumiałem co to jet prawdziwa wiara,miłość.
Znalazłem sposób na poradzenie sobie z moimi problemami.Odnalazłem sen mojego istnienia.
Dobrze jest poczuć się rozumianym i wiedzieć, że na świecie są ludzie, którzy zawsze pomogą bliźniemu w jego trudnych chwilach.
Pomógł mi ksiądz odnaleźć właściwą drogę życia, gdy znajdowałem się na życiowym zakręcie.
Nie jestem w stanie wyrazić słowami jak bardzo jestem księdzu wdzięczny za okazane mi zrozumienie i serdeczność.
W dzisiejszych czasach rzadko spotyka się taki osoby jak ksiądz, które gotowe są nieść innym bezinteresowną pomoc.
Księdza słowa są dla mnie doskonałą nauczką oraz drogowskazem jak mam postępować w życiu.
Jestem księdzu niezmiernie wdzięczny za okazany mi czas i zrozumienie.
Dziękuję za wszystko co ksiądz dla mnie zrobił.
2 3 2
2010-01-20T20:43:20+01:00
KSIĘŻE REKOLEKCJONISTO
SERDECZNE BÓG ZAPŁAĆ W IMIENIU WSZYSTKICH PARAFIAN ZA GŁOSZENIE SŁOWA BOŻEGO I NAUKI REKOLEKCYJNEJ W NASZEJ PARAFII.PRAGNIEMY WYRAZIĆ SWOJE ZADOWOLENIE,ŻE PRZEZ PANA JEZUSA OTWORZYŁEŚ I NAPEŁNIŁEŚ NASZE SERCA MIŁOŚCIĄ PANA.ZDAJEMY SOBIE SPRAWĘ JAKA TRUDNA JEST PRACA REKOLEKCJONISTY-MISJONARZA ,JAK WIELKI TRUD OJCZE WŁOŻYŁEŚ ,BY DOTRZEĆ DO NAS PO PRZEZ JEZUSA.LECZ TYLKO ŻYCIE POŚWIĘCONE INNYM ,JEST WARTE PRZEŻYCIA .I ZA TO CI OJCZE REKOLEKCJONISTO BÓG ZAPŁAĆ.
2 5 2