Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:42:41+01:00
200m2=2a
555m2=5550000cm2
5a=5000000cm2
15cm2=1500mm2
0,35ha=3500m2
0,012km=1,2ha
1,36km2=136 ha
765a=7,65ha
15dm=0,15m2
4,21cm2=0,0421dm2
0,21m2=0,0021cm2
1,21dm2=1210000mm2
2010-01-20T20:46:30+01:00
200m²= 2a
555m²= 5550000 cm²
5a= 5000000 cm²
15cm²= 1500mm²
0,35ha= 3500m2
0,012km= 1,2ha
1,36km2=....km2
765a= 7,65ha
15dm=0,15m2
4,21cm2=0,0421dm2
0,21m2=2100cm2
1,21dm2=12100mm2
2010-01-20T20:52:28+01:00
1ar=100m²→1m²=0,01ara
200m²=200×0,01a=2ary

1m²=10 000cm²
555m²=555×10 000=555 0000cm²

1ar=100m²
1m²=10000cm²
100m²=1 000 000cm²
czyli 1ar=1 000 000 cm²
5a=5 000 000cm²

1cm²=100mm²
15cm²=1500mm²

1ha=10000m²
0,35ha=0,35×10000=3500m²
1km²=1 000 000m²
1ha=10000m²
1km²=1 000 000: 10 000=100ha
0,012km²=0,012×100=1,2ha

1,36km²=1,36km²
1ha=100a→1a=0,01ha
765a=765×0,01=7,65ha

1m²=100dm², czyli 1dm²=0,01m²
15dm²=15×0,01=0,15m²

1dm²=100cm², czyli 1cm²=0,01dm²
4,21cm²=4,21×0,01=0,0421dm²

1m²=10000cm²
0,21m²=0,21×10000=2100cm²

1dm²=10000mm²
1,21dm²=1,21×10000=12100mm²