Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:38:27+01:00
1)w Egipcie czczono koty.
2)Mumifikacja miała na celu balsamowanie ciała co dało mu dłuższy czas przetrwania.Co możemy stwierdzić po dzisiejszych mumiach w piramidach w Gizie.





Myślę że dobrze pozdro:)
  • midi
  • Rozwiązujący
2010-01-20T20:41:25+01:00
1.czarny byk Mnewis,ptak Benu – święta czapla, ichneumon,stonoga Sepa
2.Dokonywano mumifikacji, dlatego że wierzono,że jak długo trwa ciało tak długo żyje dusza człowieka. Dlatego ciała balsamowano i bandażowano(mumifikacja).