Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T14:32:41+01:00
Dlaczego swiat tajemnic kryje tyle zła??
Dlaczego?
Chodz ludzie się kochają do innych czują nienawiść
Serce powie mi kiedy to się stanie-
W pustym miejscu zagości tyle milości.

Ref. Pomóżmy miłości która jest w głębi nas.
Czasami tylko tyko tego pragniemy , tego szukamy
By ktoś przytulił nas wyszeptał parę słów.

Powidz mi dlaczego kochasz mnie?
Powiedz mi
Bo już pogubiłam się w tym świecie.
Choć wiem że kochasz mnie
Proszę ten ostatni raz mnie.

Licze na naj :))
2010-01-21T18:18:36+01:00
Szlysze nadal twoj szept
widze twe spojrzenie
gdy wspominam szczesliwe dni
wspolne szczesliwe dni

prosze wroc do mnie
nie zostawiaj mnie wiesz ze cie kocham
tylko ty jestes droga mi

gdy sie pakowalas gniew przemawial przezemnie
nie zatrzymalem cie
co teraz mam zrobic bys wrocila

prosze wroc do mnie
nie zostawiaj mnie wiesz ze cie kocham
tylko ty jestes droga mi
2010-01-21T18:28:08+01:00
Ej dziewczyno, ej niebogo,
jakieś wojsko pędzi drogą,
skryj się za ściany, skryj się za ściany,
skryj się, skryj. (bis)
Ja myślałam,że to maki,
że ogniste lecą ptaki,
a to ułany, ułany, ułany. (bis)

Strzeż się tego, co na przedzie,
co na karym koniu jedzie,
oficyjera, oficyjera,
strzeż się, strzeż. (bis)
Jeśli wydam mu się miła,
to nie będę się broniła
niech mnie zabiera, zabiera, zabiera. (bis)