Odpowiedzi

2010-01-20T20:45:50+01:00
Wspułczeny świat daje ludziom mnustwo roznych szans np.wykazania sie w szkole srednia 6.0 choc to nie mozliwe jest podobno mozliwe;) ale tez szansa dla np ludzi na wozkach jest komputer ich okno na swiat.moga sie z niego dowiedziac mnustwo roznych informacji...
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:47:16+01:00
Współczesny świat daje ludziom dużo możliwości-szans choćby edukacyjnych .
Nasi dziadkowie nie mięli dostępu do tak rozwiniętej edukacji.
Współczesny świat daje nam szanse na znalezienie pracy bez wychodzenia z domu-poprzez internet.
Daje nam szanse na zabłyśnięcie-wystarczy tylko w odpowiednim czasie pokazać się z dobrej strony.
Daje nam szanse na zmianę naszego życia kraju, świata poprzez branie udziału w demokratycznych wyborach.