Odpowiedzi

2010-01-20T20:45:13+01:00
2010-01-20T20:45:22+01:00
Msza Święta to dla mnie coniedzielna uroczystość, dzięki której mam możliwość: przyjęcia Boga do serca, a także możliwość prośby, podziękowania lub przeprosin dla Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:52:32+01:00
WCHODZĄC DO KOŚCIOŁA ,WCHODZĘ DO DOMU BOŻEGO ,GDZIE CZEKA NA MNIE PAN JEZUS.MSZA ŚWIĘTA JEST DLA MNIE ROZMOWĄ Z PANEM BOGIEM PRZYJMUJĘ PANA JEZUSA DO SWOJEGO SERCA ,DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŁASKI ŚWIĘTE I DARY ,KTÓRYMI OBDARZYŁ MNIE PAN BÓG.
1 1 1