Odpowiedzi

2010-01-20T20:49:58+01:00
Z do kwadratu + 5 do kwadratu = 15do kwadratu
z kwadrat + 25 = 225
z kwadrat = 200
z=10pierwiastków z dwóch


y do kwadratu = 64-25
y kwadrat =39
y = pierwiastek z 39

a x niewiem :(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:55:10+01:00
A)
a²+5²=15²
a²+25=225
a²=225-25
a²=200
a=√200
a=10√2
a≈14,14

a=x+z

x²+5²=13²
x²+25=169
x²=169-25
x²=144
x=√144
x=12

z=a-x
z=14,14-12
z=2,14


b)
2²+h²=5²
4+h²=25
h²=25-4
h²=21
h=√21
h≈4,58

h²+6²=y²
(√21)²+36=y²
21+36=y²
y²=57
y=√57
y≈7,55

c)
x²+5²=7²
x²=49-25
x²=24
x=√24
x=2√6