Odpowiedzi

2010-01-20T20:54:59+01:00
Módlmy się do Najświętszej Maryi Panny za nasze babcie. O zdrowie dla nich i ulgę w cierpieniu. Aby nigdy nie zaznały głodu i nędzy, a ich ręce mogły zdziałać wiele dobrego. Módlmy się aby żyły długo w dobrobycie i cieszyły się z każdej chwili życia. Prosimy Cię Pani.

Jak napiszesz dużymi literami to będzie na stronę ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:56:18+01:00

Ofiaruje Ci Panie Boże, wszystkie myśli,
słowa i uczynki moje,
prace i modlitwy, pociechy i cierpienia,
które w ciągu dnia zesłać mi zaczysz,
aby były na większą cześć i chwałę twoją Amen.

Bardzo prosze mam nadzieje że się przydałem ;)