1) Spróbuj przewidzieć , czy unoszący się w górę gumowy balon meterologiczny ma stale taką samą objętość .

2) Dlaczego na większości dezodorantów zamieszczone jest ostrzeżenie przed ogrzewaniem do wysokiej temperatury ?

To są Zadania z podręcznika Świat Fizyki 1 część str.126 zad. 2 i 3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:51:59+01:00
1. Balon unoszący się do góry zmienia swoją objętość, która maleje.
2. Podczas ogrzewania gazów rośnie ich objętość ( również ciśnienie), które podczas ogrzewania się spręża doprowadzając do wybuchu ( przerwania) opakowania/ naczynia w którym się zajmuje.
2010-01-20T21:01:42+01:00
1)Mysle ze tak
2)Bo mogą one wybuchnąc