Odpowiedzi

2010-01-20T21:09:43+01:00
N--NOMINATIV (WER?WAS?) (KTO?CO?) DER HUND,DIE MUTTER,DAS KIND,DIE ELTERN
A--AKKUSATIV (WEN?WAS?) (KOGO?CO?) DEN HUND,DIE MUTTER,DAS KIND,DIE ELTERN
D--DATIV (WEM?) DEM HUND,DER MUTTER,DEM KIND,DER ELTERN
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:37:24+01:00
N.der Hund
A.den Hund
D.dem Hund



N.die Mutter
A.die Mutter
D.der Mutter


N.das KIND
a.das KIND
D.dem KIND


Prosęę . ; *
Tego ostatniego nieumiem ; ]]

Licze na najlepsze : ****
1 5 1