Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:53:52+01:00
Na przeciw siebie równoległe są podstawy ( na obrazku a i c), a ramiona łączą je ze sobą. Zdarza się, że ramiona są równe ( w trapezie równoramiennym), ale jednak gdy tak nie jest wyróżniamy dłuższe i krótsze ( na rysunku krótsze to d)
2010-01-20T20:55:14+01:00
Powiem tak, zawsze słyszałam tylko o krótszej, bądź dłuższej podstawie. Krótszą, najczęsciej jest podstawa górna. A ramiono krótsze hm.. zauważysz je na rysunku : D