Odpowiedzi

2010-01-20T20:54:40+01:00
Uwaga!
Zaginą pies rasy jamnik.Sierść brązowa...(opisz jego wygląd).Jeżeli ktoś z państwa zauważył by psa proszę o skontaktowanie się ze mną pod nr. tel:600258456.


Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:08:36+01:00
Ogłoszenie

Zaginął pies rasy mieszanej. Suczka średniego wzrostu, wiek ok. trzech lat. Ma czekoladowe oczy i lekko zmierzwioną brązową sierść. Nosi skórzaną czarną obrożę. Może utykać na jedną łapę. Ma krótki ogonek i jest ostrzyżony. Zaginął w okolicach parku na skrzyżowaniu ul. (np.) Migotki i Glazury. Osoby, które mogłyby ją widzieć proszone są o kontakt! nr. 509327685 (np.)