Odpowiedzi

2010-01-20T20:53:43+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Meduza - tu jak zwykle masz wszystko xd
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:04:07+01:00
Http://ciekawi.blox.pl/html/1310721,1114114,13.html?837300
http://www.biolog.pl/article5072.html
filmik o meduzach
http://www.onet.tv/meduzy,3959304,10,klip.html#
http://ciemna-strona-dnia.blog.onet.pl/GIGANTYCZNE-MEDUZY-TO-NIE-MIT,2,ID37513539,n
1 5 1
2010-01-20T21:14:25+01:00
Informacje o Meduzie :

Meduza jest parzydełkowcem .Ma ksztalt parasola . W swpoim ciele ma 24 oczy . Ona oddycha całym cialem . Jej parzydelka moga spowodowac pękanie czerwonych krwinek .Rodzaje parzydełek : wolwenty,glutynaty i penetranty . Przykłady meduzy to : Chełbia modra i np żeglarz portugalski . Meduza rozmnaza sie polcciowo .




Prosęę wiecej niewiem nic o meduzie . ; ]]
Mam nadzieje ze pomogłam . ! ; ))

Licze na naj . ; ****
Pozdrowienia . ; ]
5 4 5