Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:15:05+01:00
Różnie to bywa: zależy czego mamy się uczyć. Na przykład nauka fizyki nie zawsze jest przyjemna, ale na pewno pożyteczna. Jeżeli na przykład uczymy się muzyki, powiedzmy, w którym roku urodził się Chopin, to jest to łatwe. Wystarczy pomyśleć: Bitwa pod Grunwaldem-1410, a Fryderyk ur-1810r (400 lat później, można łatwo zapamiętać ;)) Myślęjednak, że można powiedzieć o nauce: trudny obowiązek, z którego mamy ogromny pożytek.


pozdro.! m
2010-01-20T21:15:38+01:00
Nauka przez każdego człowieka jest postrzegana w inny sposób. Dla jednych jest to etap wybranej drogi życiowej, dla innych przykry obowiązek. Dla mnie nauka jest przyjemnością, gdyż mnóstwo satysfakcji daje mi poznawanie nowych rzeczy. Każde nowe zadanie, to dla mnie wyzwanie, a że jestem osobą ambitną, podejmuję się większości. Moje zainteresowania nie są ukierunkowane jednostronnie, dlatego szkoła i nauka różnych przedmiotów daje mi dużo radości.