Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:10:56+01:00
Taka, że kein jest inną formą od keinen (w odmianie przez przypadki).
niczym się w tłumaczeniu nie różnią.
chodzi o to że w nominativie np.
rodzaj męski - kein
żeński - keine
nijaki - kein
liczba mnoga - keine

przeczenie kein może się różnić od przeczenia nicht.
2 4 2
2010-01-20T21:11:41+01:00
Kein używamy do przeczenia wtedy, gdy występuje rodzaj męski
keine używamy do przeczenia wtedy, gdy występuje rodzaj żeński
2010-01-20T21:11:50+01:00
Kein piszesz jak masz rodzaj męski (w Nominativie) lub nijaki (w Nominativie i Akkusativie);

keine piszesz jak masz rodzaj żeński (w Nominativie i Akkusativie) lub liczbę mnogą (w Nominativie i Akkusativie).