Odpowiedzi

2010-01-20T21:21:53+01:00
Najważniejsze ciało układu słonecznego przyciąga planety jak gigantyczny magnes i nie pozwala im oddalac sie planety krazą wokół niego po drogach zwanych orbitami
103 3 103
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:25:31+01:00
Słońce jest sercem układu słonecznego. Bez słońca nie możliwe było by życie. Słońce daje światło i ogrzewa planety. Beż światła rośliny nie wykonują fotosyntezy. Słońce utrzymuje wokół siebie gigantyczne pole magnetyczne dzięki któremu ziemia i inne planety mogą się obracać się wokół niego(chodzi mi o siłę odśrodkową i przeciwstawną) na torach zwanych orbitami.
107 4 107
2010-01-20T21:25:51+01:00
Jest w centrum układu słonecznego co powoduje że ociepla niektóre planety,dostarcza energie i oświetla Ziemie.
14 1 14