Odpowiedzi

2010-01-20T21:26:20+01:00
Zośka-Tadeusz Zawadzki był chlopcem o wyjatkowych zdolnościach oraz wybitnej inteligencji... Odznaczał się ogromną odwagą...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:28:50+01:00
Moje zdanie, na temat bohatera 'Kamieni na Szaniec'. Powiedzmy, że będzie to Zośka.

Tadeusz Zawadzki, pseudonim ,,Zośka''. Uważam, że był to wielki człowiek, wspaniały patriota. Zośka wykazywał się przede wszystkich odwagą, ale również rozwagą, inteligencją, sprytem. Był doskonałym przywódcą. Miał dar, zarządzania ludźmi, oraz doskonałej logistyki. Uważam, że Tadeusz Zawadzki, mimo swojego młodego wieku, był bardzo dojrzałym mężczyzną. Jedną z cech jego pokolenia, był niesłychany patriotyzm, co przejawia się za każdym razem. Był gotów zginąć za ojczyznę <jak ostatecznie się stało>. Nigdy nie wahał się, bronić wartości dla niego najważniejszych. Działał wedle wyznaczonych przez siebie standardów.
Mam nadzieję, że w przyszłości i teraźniejszości będzie chociaż jeden taki Tadeusz Zawadzki, bo Polska potrzebuje tak wspaniałych ludzi.
1 5 1