Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T21:25:56+01:00
cieszył się on błogosławieństwem bożym.Człowiek, który zabije Kaina, ściągnie na siebie straszną karę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:27:00+01:00

Poniewarz Bóg przeklął Kaina za zabójstwo i oznajmił mu, że jest wygnańcem od ludzi i od Boga.Kain bał się że każdy kto go spotka będzie mógł go zabić. Bóg uspokoił Kaina słowami

"Człowiek, który zabije Kaina, ściągnie na siebie straszną karę. - I dał Kainowi znamię, aby każdy mógł go rozpoznać, a widząc znamię, wiedział, że nie może go zranić."
Stary Testament
1 5 1
2010-01-20T21:28:25+01:00
Ponieważ, Bóg nie mógł pozwolić, żeby jego zbrodnia została bezkarna, więc Kain zostaje przeklety przez Niego, ale rowniez przez ziemie, ktora odmowi mu swoich plonow. Zostaje tez ukarany: bedzie mieszkal w stepie i na pustyni. Kain bedzie tulaczem i zbiegiem na ziemi, niepewnosc i niestalosc losu stana sie jego udzialem na zawsze.
1 5 1