Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T21:27:20+01:00
Sprzymierzeńcy:
Atena - to dzięki niej udało mu się wrócić
Hera
Leukotea - rzuciła mu przepaskę, dzieki której dopłynął do Sherii czyli do Feaków


wróg:
Posejdon-zsyłał na niego klęski , rozbijał statek
Cyklop -zesłał na niego klęskę , ponieważ go oślepił
Syreny - zwabiały rybaków, im jednak udało się przepłynąć bezpiecznie
Skylla - potwór
Charybda - poczwara .


m.in to ci bohaterowie
20 4 20
2010-01-20T21:27:28+01:00
Sprzymierzeńcami byli:
- Atena
- Hera
- Leukotea

Natomiast wrogami byli:
- Posejdon
- Cyklop
- Syreny
- Skylla
- Charybda
10 3 10