Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:29:41+01:00
Postać Scrooge'a jest bardzo podobna do czasów teraźniejszych. Nie wszyscy ludzie są tacy jak on jednak zdarzają się. Materialiści i samolubi. Przesłanie z Opowieści Wigilijnej Karola Dickensa bardzo przyda się ludziom takim jak Scroog'e żyjących w tych czasach. Może zrozumieją że są też inni na tym świcie nie tylko oni jedni. I że najważniejszym celem życia jest pieniądz tylko: miłość, szczęście, rodzina i bliscy.
2010-01-20T21:31:35+01:00
Przesłanie płynące z opowieści jest aktualne ponieważ Scroog był człowiekiem skąpym. W dzisiejszych czasach jest dużo takich ludzi któży postępują tak jak on bo każdy chce więcej i więcej...