Odpowiedzi

2010-01-20T21:29:56+01:00
Pl.wikipedia.org/wiki/Meduza

Tak jak prosilas o link tak masz ;d
2010-01-20T21:30:56+01:00
Tutaj masz jeden link co do meduz jako żyjątek:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Meduza
A tutaj jako mitologiczne bóstwo :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Meduza_%28mitologia%29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:32:36+01:00
Mam tu pare ciekawych stronek o meduzach mam nadzieje że ci pomogę ;-D

http://pl.wikipedia.org/wiki/Meduza
http://fakty.interia.pl/galerie/natura/meduzy/zdjecie/duze,628512,1,550
http://portalwiedzy.onet.pl/1374,,,,meduza,haslo.html

Liczę na najlepsze pozdrawiam i życze fajnej oceny ( 6 )
1 5 1