Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:30:47+01:00
Ślimak: muszla
żółw: skorupa
jelenie: rogi
skunks: odstrasza substancjami chemicznymi
pszczoła: żądło
jeż: kolce
2010-01-20T21:31:28+01:00
Jakiś szybki zwierzak chyba.
możliwość latania
2010-01-20T21:32:15+01:00
Glowonogi (osmiornica) puszcza ten taki czarny plyn
no i osmiornice (niektore gatunki) zeby odstraszyc zmieniaja barwe


To tyle ;P chyba o to chodzilo?