Uzupelnij tekst

od boga wiatrów na _____. Odyseusz otrzymał worek z zamkietymi wiatrami.Niestety, jego współtowarzysze uwolnili zywioly. Na ziemi ______ załogę zaatakowali olbrzymi, niszcząc większość statków i ludzi. Na wyspie _______ Odys musiał zmierzyc sie z czarodziejka kirke ktora zmienila jego ludzi w świnie. Na szczescie bogowie mu sprzyjali i dzieki ziołom od Hermesa pokonal przebiegla córkę słońca. Aby zejść do Hadesu i odnaleźć duszę wróżbity Tejrezjasza,Odys pozeglowal do mrocznej Krainy _________ Tejrezjasz powiedzial mu o dalszych losach wyprawy.Następnie Odyseusz popłyną ku wyspie ___________ gdzie zostal poddany kolejnej probie. Przywiazany do masztu wysluchal czarujacego spiewu niezwyklych istot, które doprowadzily do smierci niejedengo zeglaża

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:38:35+01:00
1.wyspie Eola
2.Tutaj chyba będzie: ziemii ludożerców zwanych Lajstrygonami
3.Czarodziejki Kirken
4.Hadesu
5.Syren


proszę:)

Kolego niżej wyspa Trinakrii to była ta gdzie nie mogli zażynać świętych wołów, ofc. Na wyspie Syren nie mogli słuchać śpiewu. Wydaje mi się, że moja rozwiązanie jest lepsze - ale jak uważasz:)
9 4 9
  • midi
  • Rozwiązujący
2010-01-20T21:45:20+01:00
Od boga wiatrów na Ajolli. Odyseusz otrzymał worek z zamkietymi wiatrami.Niestety, jego współtowarzysze uwolnili zywioly. Na ziemi Lajstrofagonów załogę zaatakowali olbrzymi, niszcząc większość statków i ludzi. Na wyspie Ajai Odys musiał zmierzyc sie z czarodziejka kirke ktora zmienila jego ludzi w świnie. Na szczescie bogowie mu sprzyjali i dzieki ziołom od Hermesa pokonal przebiegla córkę słońca. Aby zejść do Hadesu i odnaleźć duszę wróżbity Tejrezjasza,Odys pozeglowal do mrocznej Krainy(gaju persefony) ErebuTejrezjasz powiedzial mu o dalszych losach wyprawy.Następnie Odyseusz popłyną ku wyspie Trinakii gdzie zostal poddany kolejnej probie. Przywiazany do masztu wysluchal czarujacego spiewu niezwyklych istot, które doprowadzily do smierci niejedengo zeglaża
7 2 7
  • JuHa
  • Początkujący
2010-01-20T22:06:37+01:00
Od boga wiatrów na wyspie tego boga . Odyseusz otrzymał worek z zamkietymi wiatrami.Niestety, jego współtowarzysze uwolnili zywioly. Na ziemi Lajstrygonów. załogę zaatakowali olbrzymi, niszcząc większość statków i ludzi. Na wyspie Kirke?Odys musiał zmierzyc sie z czarodziejka kirke ktora zmienila jego ludzi w świnie. Na szczescie bogowie mu sprzyjali i dzieki ziołom od Hermesa pokonal przebiegla córkę słońca. Aby zejść do Hadesu i odnaleźć duszę wróżbity Tejrezjasza,Odys pozeglowal do mrocznej Krainy Kimeryjczyków Tejrezjasz powiedzial mu o dalszych losach wyprawy.Następnie Odyseusz popłyną ku wyspie syren. gdzie zostal poddany kolejnej probie. Przywiazany do masztu wysluchal czarujacego spiewu niezwyklych istot, które doprowadzily do smierci niejedengo zeglaża.

Mam nadzieję że dobrze tylko nie jestem pewna z ta wyspą Kirke.
8 2 8