Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:35:24+01:00
Bez obliczen mozna stwierdzic ze wszedzie jest po rowno moli woodoru ale coz przejde do obliczen

1mol H2----2g
x moli-----6g
x=3mola

1mol H2----22,4dm3
n moli-----67,2dm3
n=3mole

1mol H2-----6,02*10^23
y moli-------18,06*10^23
y=3 mole
2010-01-20T21:37:18+01:00
1) H₂=2g
2g-6,02*10²³
6g-x
x=18,06*10²³

2)
22,4dm³*6,02*10²³
67,2dm³-x
x=18,06*10²³

3)18,06*10²³

Wszędzie tyle samo.