Oblicz prace jeśli:
a) człowiek przesunął po podłodze skrzynie na drodze 1,5 m z siła 100 N
b) samolot pasażerski przeleciał drogę 5000 km przy użyciu 700 kN
c) mrówka przesunęła liść 20 cm przy użyciu 1 mN

Ech, z fizyki leże ;) Z góry bardzo dziękuje ;***

2

Odpowiedzi

2010-01-20T21:46:33+01:00
A) W=F*r=1,5m*100N=150J
b) W=F*r=5000km*700kN=3500000MJ
c) W=F*r=0.2m * 0,000001N= 0,00000002J
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:48:34+01:00
A) W = F × s
W = 100N × 1,5m
W = 150 J

b) 700kN = 700 000N
5000 km = 5000 000m
W = 700 000N × 5000 000m
W = 3500000000000 J
W = 3500GJ

c) 1mN = 0,1N
20cm = 0,2m

W = 0,1N × 0,2m
W = 0,02 J
1 5 1