Prosze o szybkie przetłumaczenie tych zdań.Tylko nie korzystać z translatów bo ja korzystałam i nic.
1.Ona wstaje o godzinie 7.00
2.On czyta popołudniu książkę.
3.My wyprowadzamy psa.
4.Mama robi zakupy.
5.Ona ogląda telewizje.
6.Ja zasypiam.
7.Ty pakujesz przybory szkone.


A.Um zehn Uhrr er total müde und geht ins Bett.MAnchmal liest er noch ein bisschen und dann schläft er gleich ein.Er schläft bis 6.15 Uhr.

B. Die Hausaufgaben macht er fast immer abends.Meistens
braucht er zwei Stunden.Danach spielt er am Computer oder hört Musik.

c.In der Schule hat er meistens sechs Stunden. Es ict nicht leicht.Im Unterricht fragen die lehrer ihn oft ab und sie geben viel auf. Aber in der Schule trifft er seine Freunde.
D.Morgens steht Freddy um Viertel nach sechs auf.Dann führt er seinen Hund aus.Kurz danach frühstückt er.Er packt seine Schulsachen ein und geht in die Schule.
E.Um zwei Uhr nachmittags kommt er nach Hause zurück .Zuerst isst er zu Mittag und sieht etwas fern.Dann geht er mit seinen Freunden skaten.

2

Odpowiedzi

2010-01-20T21:53:52+01:00
1. Sie steht um 7.00 2. Am Nachmittag ein Buch zu lesen 3. Wir leiten ein Hund 4. Mama ist einkaufen. 5 Sie schaut TV-6. Ich schlafe 7. Du bist Verpackung Zubehör szkone.

A. Około dziesięciu Uhrr on całkowicie zmęczony i idzie spać. Czasem brzmi trochę, a potem zasypia natychmiast. Śpi do 6.15 zegara. B. Homework robi prawie co wieczór. Zwykle zajmuje to dwie godziny. Potem gra na komputerze lub słuchania muzyki. C. W szkole, on zazwyczaj sześć godzin. To nie jest łatwe ICT. W klasie, nauczycieli poprosić o ihnoft i dają się wiele. Ale w szkole poznał swoich przyjaciół. Poranki D. Freddy dostaje się na quarter past six. Potem wykonuje pies. potem je śniadanie. On opakowaniach swojej szkoły rzeczy i idzie do szkoły. E. Po dwóch w zegar po południu wraca do domu. Po pierwsze, on jadł obiad i TV zegarki bit. Wtedy idzie figurowe z przyjaciółmi.

widocznie masz jakieś literówki tutaj, bo mi tylko to wyszło
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T00:01:25+01:00
1.Ona wstaje o godzinie 7.00
Sie steht um 7 Uhr auf.

2.On czyta popołudniu książkę.
Am Nachmittag liest er ein Buch.

3.My wyprowadzamy psa.
Wir führen Hund aus.

4.Mama robi zakupy.
Die Mutter macht Einkäufe.

5.Ona ogląda telewizje.
Sie seht fern.

6.Ja zasypiam.
Ich schlafe ein.

7.Ty pakujesz przybory szkone.
Du päckst eine Schulsachen ein.


A.Um zehn Uhrr er total müde und geht ins Bett.MAnchmal liest er noch ein bisschen und dann schläft er gleich ein.Er schläft bis 6.15 Uhr.
O 10 godzinie on jest totalnie zmęczony i idzie do łóżka. Czasami czyta jeszcze książkę i trochę potem szybko zasypia. On śpi do 6:15.

B. Die Hausaufgaben macht er fast immer abends.Meistens
braucht er zwei Stunden.Danach spielt er am Computer oder hört Musik.
Zadania domowe robi on prawie zawsze wieczorami. Najczęściej potrzebuje dwóch godzin. Potem gra na komputerze albo słucha muzyki.

c.In der Schule hat er meistens sechs Stunden. Es ict nicht leicht.Im Unterricht fragen die lehrer ihn oft ab und sie geben viel auf. Aber in der Schule trifft er seine Freunde.
W szkole ma on najczęściej 6 lekcji. One nie są lekkie (łatwe). Na lekcji nauczyciel często go odpytuje i dużo zadaje. Ale w szkole spotyka on swoich przyjaciół.

D.Morgens steht Freddy um Viertel nach sechs auf.Dann führt er seinen Hund aus.Kurz danach frühstückt er.Er packt seine Schulsachen ein und geht in die Schule.
Porankami wstaje Freddy kwadrans po 6. Potem wyprowadza on swojego psa. Krótko po tym je śniadanie. Pakuje swoje szkolne przybory i idzie do szkoły.

E.Um zwei Uhr nachmittags kommt er nach Hause zurück .Zuerst isst er zu Mittag und sieht etwas fern.Dann geht er mit seinen Freunden skaten.
O drugiej popołudniu wraca on do domu. Najpierw je obiad i ogląda trochę telewizję. Potem idzie ze swoimi przyjaciółmi pojeździć na deskorolce.